Het verbaast me dat je de tijd kunt vinden om dit blog te lezen. Je had ook de Olympische Spelen kunnen volgen. Dat doet iedereen in mijn omgeving namelijk. Wat een heerlijke zomer is dit toch. Genoeg sport om jaren vooruit te kunnen en regenachtig weer waardoor binnen zitten ook prima werkt. Regen, zomer en Olympische Spelen; de ideale combinatie. 

Wat me zo opvalt is de gedrevenheid van de sporters. Een van mijn favoriete onderdelen is het zwemmen, en zoals jullie weten zijn we bij nietgek dol op de underdog. De eerste zwemmers zijn daarom mijn favoriet op de Olympische Spelen. Een snelheid die me vooral doet denken aan mijn eigen zwemlessen van heel lang geleden. De sporters zien eruit alsof ze voor het eerst water zien en poedelen naar de overkant als dronken honden. Meedoen is belangrijker dan winnen; zeker voor deze mensen. Mijn hoogtepunt van de Olympische Spelen is nu al geweest, tijd voor mooier weer.