Voordat ik verder ga met schrijven, vraag ik jullie hiernaar te kijken. Ga rustig voor je scherm zitten en kijk aandachtig. Zet vooral het geluid hard:

http://www.youtube.com/watch?v=_O99sS6K7RU

Dit is gewoon in Nederland… HALLO!? Waarom denk ik toch altijd dat dit heel ver weg is en dat ons landje niet zo veel te bieden heeft als het gaat om natuur? Zal het dan toch zijn dat ik te weinig oplet? En dat ik te veel met ‘andere’ dingen bezig ben dan de schoonheid van de Nederlandse natuur.

natuur

Wat ik eigenlijk wil zeggen is, kijk eens goed om je heen. Echt, er is zo veel schoonheid om ons heen wat niet opgemerkt wordt. Ik kan dagen lang denken aan rekeningen die betaald moeten worden, afspraken die ik na moet komen of onbelangrijke dingen die ik opblaas en waar ik te veel over nadenk. Hoe leuk en goed zou het zijn om alle verloren tijd die ik besteed aan zinloze zorgen in te kunnen ruilen met meer bewust leven en goed om mij heen te kijken.

KIJK OM JE HEEN MENSEN! Het is echt mooi.